1)Obiectivele CLUBULUI şi AGENDA ACTIVITĂŢILOR pe an de curs 2009-2010, se prezintă de către coordonatorul activităţilor la FESTIVITATEA de DESCHIDERE iar toate documentele de interes pentru copii şi părinţi se pot consulta ulterior la cerere, de la coordonator .
***) Instituţionalizat la 8 februarie 2004,CLUBUL nostru are ca PREŞEDINTELE de ONOARE - INSTITUŢIA PRIMARULUI - actualmente pe Domnul PRIMAR al Dejului, COSTAN MORAR , ca MANAGER pe Şef Serviciu Cultural la Primaria DEJ, Directorul Casei de Cultură dejene , iar în calitate de COORDONATOR pe Doamna prof .MARIA SĂPLĂCAN.
Colaborator –INSTRUCTOR pentru CONDUCEREA MUZICALA a FORMAŢIEI artistice este prof. ZENU ZANC .
2)CLUBUL şi FORMAŢIA sunt activităţi curente ale CASEI DE CULTURĂ din Dej , sediul de bază al nostru fiind deci la această instituţie culturală dejeană.
3) CLUBUL şi FORMAŢIA sunt cuprinse şi ca activitate extracurriculară în cadrul Şcolii „AVRAM IANCU „-Dej , ca urmare a disponibilităţii şi solicitudinii DIRECŢIUNII şcolii , a cadrelor didactice din această şcoală ,precum şi a nr..mare de elevi din această şcoală înregistraţi ca membri ai CLUBULUI. ***De asemenea,Inspectoratul Şcolar Judeţean Cluj a luat notă de existenţa şi succesele noastre şi va cuprinde această activitate a noastră în PROGRAMELE şi activităţile extracurriculare ale INSPECTORATULUI ŞCOLAR JUDEŢEAN CLUJ, colaborarea cu CLUBUL şi susţinerea activităţilor acestuia de către cadrele didactice ,fiind recunoscută la nivel de Inspectorat.
4)Locul de desfăşurare a activităţilor curente este deocamdată Casa de Cultură / ACASĂ la COORDONATOR / o sală de clasă de la Şcoala Nr 4 – Dej ,având sprijinul şi solicitudinea Doamnei Director prof. DINA PRIPON /
5)Activitatea curentă se desfăşoară o data pe săptămână , între orele 17,00 şi 19,30 ,ziua de repetiţie fiind fixată pe ateliere specializate şi în funcţie de orarul şcolar şi extracurricular al copiilor REPETIŢIILE reunite fiind fixate pentru VINEREA ,orele 17,00 - 19,00 Modificările strict motivate de orar sau de locaţie , precum şi suplimentarea unor repetiţii în cazul unor acţiuni importante şi de amploare ,vor fi aduse la cunoştinţa copiilor şi părinţilor în timp util, solicitându-se şi asentimentul acestora.
6)La începutul acestui an de curs, pentru perioada octombrie 2009- octombrie 2010 (după cum s-a procedat de la instituirea Clubului ) se realizeză ÎNSCRIEREA NOILOR MEMBRI şi REÎNSCRIEREA VECHILOR MEMBRI pe bază de LEGITIMAŢIE şi FORMULAR DE ÎNSCRIERE , (achitându-se suma de 50 RON ,pentru achiziţionarea strictului necesar de materiale necesare realizării activităţilor curente ). ******(În cazul a 2 fraţi sau mai mulţi fraţi înscrişi , se percepe în plus câte 10 Ron pentru fiecare dintre următorii fraţi)
7) Pentru şedinţa de CURS ( italiană funcţională ,plus instruire artistică şi pe diferite specializări , materiale redactate necesare fiecărui copil –> lecţii şi repertoriu , mijloace tehnice şi audio etc…) nu se percepe nicio taxă .
8)Relaţia CLUBULUI cu familia copilului se realizeză prin COLECTIVUL DE PĂRINŢI coordonat de un COMITET DE PĂRINŢI . Reorganizarea acestora are loc în luna octombrie, la fiecare început de curs. Încă de la instituirea Clubului, *Preşedintă a Comitetului de părinţi este Doamna CAMELIA TURI , *vicepreşedinte este Domnul CRISTIAN CICEU , iar *administrator este Doamna ROXANA MICAN. Fiecare dintre aceştia pot constitui pentru toţi părinţii un model al modului de devotament faţă de CLUB şi de preţuire faţă de activităţile desfăşurte cu copiii.
9)Semestrial părinţii pot contribui optional cu o taxă de susţinere a activităţilor şi acţiunilor importante ale CLUBULUI ,care nu pot fi finanţate de către Primărie şi Consiliul local Dej. Părinţii copiilor pot de asemenea facilita sponsorizări şi donaţii din partea unor binefăcători - prin relaţiile lor personale- în cazul unor activităţi mai de amploare ale CLUBULUI : deplasări, turnee, premieri la concursuri, excursii, tabere etc
10)Costumaţiile copiilor pentru spectacole şi recuzita scenică se realizează de către copii şi familiile acestora .
11) În cazul în care copilul înscris nu se va încadra în Programul CLUBULUI / sau nu va dovedi atracţie pentru specificul activităţilor acestuia/ sau părinţii nu vor fi mulţumiţi de conţinutul şi calitatea ofertei noastre/ , după o lună de participare (4 şedinţe),părinţii pot renunţa la toate activităţile din cadrul CLUBULUI şi FORMAŢIEI , aducându-ne la cunoştinţă faptul şi motivele concrete, reale.
12) În cazul unor probleme familiale /extrafamiliale sau al unor probleme de sănătate a copilului, va fi anunţat telefonic sau personal coordonatorul activităţii CLUBULUI cel mai târziu cu o oră înainte de începerea activităţilor curente sau în timp util în cazul activităţilor mari, finalizatoare.
În caz de absenţe nemotivate sau de retragere fără preaviz ,asupra copilului se pot lua măsuri de sancţionare inclusiv pe linie şcolară , întrucât această atitudine poate fi considerată drept sabotaj la adresa colegilor de formaţie şi a instructorilor –coordonatori care au nevoie de timp şi muncă susţinută pentru formarea corespunzătoare a fiecărui membru al unei formaţii din punct de vedere al instruirii interpretative şi al însuşirii repertoriului.
Coordonator al activităţilor CLUBULUI şi a FORMAŢIEI INTEECULTURALE de COPII ”Prietenii SCENEI” – DEJ”
MARIA SAPLACAN telef.:0264-213585; 0724-231970 ; e-mail : mseplecan@yahoo.it ; web: www.amiciditalia-dej.go.ro www.amiciditalia-dej.blogspot.com
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu